V torek, 30. marca letos, smo v 4. b izvedli tehniški dan z naslovom ELEKTRIKA. Glede na prvotno načrtovanje naj bi dan potekal jeseni in med drugim zajemal tudi ogled HE Zlatoličje. Dan smo zaradi epidemioloških razmer prestavili na pomlad, ogled elektrarne v živo pa žal tudi sedaj ni bil možen. Namesto tega so si učenci pogledali film, kjer so prav tako dobro spoznali delovanje vodnih elektrarn. Sledil je še ogled filmčka o varčevanju z elektriko in vodo. Po obeh predvajanjih smo vsebini analizirali, nato pa si natančno pogledali veliko drobnih predmetov, ki so povezani z elektriko in so jih učenci v ta namen prinesli v šolo. Npr. kose kablov, kjer smo raziskovali njihovo notranjost in razmišljali o prevodnikih in izolatorjih, izvijače za preizkušanje elektrike, stikala, vtičnice in še kaj. Sledil je za učence zelo poseben čas, ko so po uspelih vezavah v učilnici zasvetile prve drobne žarnice. Uspešno so opravili tudi naslednjo nalogo – izdelali preprosto stikalo, ki je resnično delovalo.
V sredo, 7. aprila, je dan dejavnosti, tokrat naravoslovni dan, potekal še bolj prilagojeno. Izveden je namreč bil v času, ko je pouk za učence ponovno potekal na daljavo. Naslov ND je bil Skrb za zdravje – MOJ VRTIČEK. Preko vsebin naj bi učenci spoznali pomen zelenjave za naše zdravje. Izvedeli so, kaj vse le-ta vsebuje in zakaj je tako pomembna na našem jedilniku. Seznanili so se tudi, kakšno pot opravi tista zelenjava, ki jo uvažajo od drugod, in ugotovili, da je najbolj zdrava ta, ki jo pridelamo v naši bližnji okolici. Še bolje pa je, da jo pridelamo sami. Nato so učenci sklenili, da si bodo v ta namen naredili svoj vrtiček. Starši ali stari starši jim bodo odstopili del gredice, kjer bodo lahko sami sejali ali sadili (če nimajo vrta, bodo sejali v korita). Pomenili smo se še o enotah na vrtu (na vsako enoto damo rastline, ki sodijo skupaj), torej o tem, kje bodo kaj sejali ali sadili in o pomenu kolobarjenja v naslednjih letih. Predstavili smo tudi orodja za delo in spoznali kompostnik. Sledil je ogled kratkih filmčkov o delu na vrtu, kjer so med drugim izvedeli tudi o nujnosti gnojenja rastlin. Žal pa je bil dan neprimeren za praktično delo (na vrtu je zemljo pokrival še aprilski sneg), zato so si učenci ta dan lahko vzeli še dovolj časa za načrtovanje sejanja in sajenja. Praktično delo pa bodo opravili enkrat do konca aprila, ko bo zemlja dovolj ogreta in manj mokra. O slednjem bodo seveda poročali – upajmo, da v pravi šoli.