Zgodilo se je ...

Drsali smo v Prepoljah

Napisal Daša Jakol on . Objavljeno v Zgodilo se je ...

V torek, 6. 2. 2018, so učenci POŠ Marjeta izkoristili lep zimski dan, ko so se odpravili na drsanje v Prepolje. Drsali so v dveh skupinah, po dva razreda skupaj. Na ledeni površini sta jih pod svoje okrilje sprejela prijazna vaditelja Hokejskega društva Maribor in jih popeljala v številne obrate, vijuge in ravne poti na drsalkah. Učenci so hitro dobili rdeča lička, ki so žarela še dolgo v popoldan.

Ob izposoji oz. obuvanju drsalk so učencem priskočili na pomoč vestni člani PGD Prepolje in nato tudi oni poleg razredničark skrbno bdeli nad dogajanjem na drsališču. Za pomoč vsem iskrena hvala!

DSC 0019mm

Projekt DEKD: Voda od mita do arhitekture

Napisal Daša Jakol on . Objavljeno v Prispevki učiteljev

DSC 0028lDSC 0034V okviru DEKD smo v letošnjem letu izvedli projekt z naslovom VREDNOSTI VODE NE POZNAMO, DOKLER SE VODNJAK NE POSUŠI.

V petek, 29. 9. 2017, smo izvedli naravoslovni (1. – 3. r.) in tehniški dan (4. r.) v vseh štirih razredih na POŠ Marjeta.

DSC 0042nDSC 0045nUčenci 1. razreda smo cel september iskali in prebirali bajke, pravljice, pesmice, plese in igrice o vodi. Na sam naravoslovni dan pa smo sodelovali z učenci in učiteljico iz 2. razreda. Delo je potekalo v šestih mešanih skupinah. Učenci so brali pravljice, plesali in peli ter podrobneje spoznali splavarjenje, reko in mlin. V spoznanja o splavarjenju jih je popeljal učitelj Sašo Hovnik. Vsi skupaj smo izdelali mlin, na katerega so pritrdili plakate za predstavitev, ter splav, ki smo ga na športnem dnevu spustili v reko Dravo.

Učenci 3. razreda so prebrali čudovito zgodbo z naslovom Čas brez vode in ob njej domišljijsko ustvarjali lastne DSC 0053nmzgodbe. Osredotočili so se tudi na vodne športe, si podrobneje ogledali in proučili model jadrnice ter jo izdelali. Preizkušali so tudi plovnost različnih predmetov.

Učenci 4. razreda so odšli na ogled HE Zlatoličje, kjer so izvedeli nekaj zanimivosti – o času izgradnje elektrarne, njeni moči, količini vode v kanalu, nastajanju elektrike in še čem.  V drugem delu tehniškega dne so si v šoli ogledali filma o gorski elektrarni in varčevanju z energijo, se pomenili o vsebini, nato pa izdelali vsak svoj mlinček, ki ga poganja voda. Mlinčke so ob koncu dne preizkusili in ugotovili, da res delujejo.

V četrtek, 5. 10. 2017, se je naš mlinček zavrtel. Vse, kar smo se naučili oz. doživeli, smo  s krajšim kulturnim programom predstavili staršem, babicam, dedkom ter ostalim navzočim na starševskem večeru.

 DSC 0049ggDSC 0097ff

 

 

 

 

 

Klavdija Topolinjak

Predavanja za učence in starše

Napisal Daša Jakol on . Objavljeno v Zgodilo se je ...

DSC 0007V četrtek, 1. 2. 2018, smo v OŠ Starše pripravili vzgojno predavanje o vrednotah in vzgoji za učence obeh šol in njihove starše. Povabili smo predavatelja Miho Kramlija iz Neodvisen.si.

V dopoldanskem času je omenjeni predavatelj učencem po posameznih triadah na zelo dostopen in starostni stopnji primeren način približal vrednote, ki naj jih ima sleherni od njih. Vsebino je gradil skozi vrednoto prijateljstvo.

DSC 0003Popoldne je skupaj s starši razmišljal o Vzgoji, razpeti med radostjo in pastmi (naslov predavanja). Starše je seznanil z različnimi oblikami odvisnosti in jih poučil, kako ravnati v primeru, ko se soočijo s podobno situacijo. Nakazal jim je tudi, kako naj vzgajajo svoje otroke v posameznem starostnem obdobju, da bodo čim bolj uspeli pri svojem odgovornem poslanstvu.

Po predavanju je bila februarska govorilna ura, kjer smo razredničarke staršem med drugim predale tudi polletna spričevala njihovih otrok.

Pred predavanjem smo se z učenci POŠ Marjeta udeležili razstave o holokaustu in Romih, ki je bila postavljena v starški šolski knjižnici. Knjižničarka Leonida Babič in učenke 9. razreda so ob ogledu učence seznanile z vsebino razstavljenih knjig in prikazanih plakatov. 

Aktivnosti v šoli v naravi

Napisal Meta on . Objavljeno v Prispevki učiteljev

ŠVN 1 DanielaLetošnja šola v naravi učencev 3. razredov je potekala od 6. do 8. 9. 2017. Bila je nekaj posebnega, tako kot vsaka šola v naravi, pa vendar je bila že v osnovi drugačna. Na pot novih dogodivščin in spoznanj smo se namreč podali že pet dni po počitnicah, še precej pod vtisom vseh poletnih dogodivščin. To je bila priložnost za spoznavanje v naravnem okolju, kjer prihaja v ospredje iznajdljivost učencev v vsakodnevnih dejavnostih.  Ob prihodu nas je vodja šole v naravi Aleksandra Janc seznanila z življenjem in delom v domu, z opravili, za katere je odgovoren vsak učenec sam, kar velikokrat predstavlja zanje velik izziv.

ŠVN 2 Že prvi dan so bili učenci zelo aktivni, ena skupina s pohodom do gorskega potočka, druga z aktivnostmi o astronomiji. Malo so bili zaskrbljeni zaradi dežja, a saj veste, v naravi ni slabega dežja, slaba je lahko samo oprema.

Tako so se s polno mero radovednosti odpravili na pot raziskovanja do gorskega potočka, kjer so učenci s pomočjo osnovne opreme za raziskovanje določali temperaturo vode, merili širino in globino potoka, opazovali živali in jim določali imena … Izkusili so pravo delo raziskovalcev na terenu. Medtem je druga skupina spoznavala osnove astronomije, si izdelala svoje čisto prave rakete, ki so jih potem na prostem preizkusili in poslali v »nebo«.  Prava dogodivščina se je seveda začela zvečer po 20170907 102528cialnih igrah, ko se je bilo potrebno urediti in pripraviti za nočno spanje. Velika preizkušnja za nekatere, ki so bili prvič v življenju ločeni od svojih staršev. A je učencem uspelo, prav vsem. In jutranji nasmeh na obrazih otrok je bil nepopisen.

Čakal jih je seveda nov dan, ki se je pričel z jutranjo telovadbo, potem pa … plezalna stena, ki zahteva kar nekaj poguma, predvsem pa obilo spretnosti. Pri tem so se učenci neizmerno zabavali.

Popoldan je sledilo delo kot prejšnji dan, saj sta se skupini zamenjali, tako da so vsi učenci spoznali tako skrivnosti gorskega potočka kakor zanimiv  svet vesolja. Prišel je večer, ki je povzročil pri otrocih nemalo vznemirljivosti, saj jih je čakal nočni pohod. In ta pohod je bil zares nočni, saj so hodili po polni, trdi temi. Seveda je to sprožalo veliko domišljije pri učencih, takšne in drugačne, ko so veje dreves ustvarjale svoje podobe. Po pohodu so učenci brez težav zaspali, saj so bili zdravo utrujeni. Naslednji dan so se zbudili z zavedanjem, da se šola v naravi počasi končuje, a da jih čaka najtežji izziv, najdaljši pohod na vrh Pohorja. Med potjo so opazovali okolico. Na vrh je uspelo priti vsem učencem, in to šteje. Pot navzdol pa je sploh bila lahka, saj so vedeli, da jih na domu že pričakuje okusno kosilo, kot vsak dan. In hrana je bil zares »za prste obliznit«. Kmalu so se učenci znašli na avtobusu, z mislimi o dogodivščinah, ki so jih preživeli.  Še bolj pa z mislimi na domače, ki jim bodo imeli za povedati, kako veliki so že, saj so tri dni bili veliki junaki šole v naravi.

Da bi vam zagotovili čim boljšo uporabniško izkušnjo, naša spletna stran za svoje funkcionalnosti uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Ve o tem ....

Strinjam se z uporabo pikotkov na tej strani.

EU Cookie Directive Module Information